Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

Χρυσός κι ασήμι

αγρίμι μες τη νύχτα
ουρλιάζεις δυνατά

Δάκρυα σου στα μαλλιά μου
τα γέλια σου χαρά μου
μα μου στερείς κι αυτά

Ποιος να 'ναι ο λόγος
που ένας θαραλλέος
να κλαίει τόσο πολύ

Ποια να 'ναι η αιτία
που αντί να λες αστεία
ξεσπάς παντού μ' οργή

Δείξε μου τον τρόπο
κι αν θέλει κι άλλο κόπο
εγώ θα προσπαθώ
Μόνο θέλω ακόμα
απ' το δικό σου στόμα
να ακούσω σ' αγαπώ

Πιάνω έναν τόνο
κι ίσως να 'ναι το μόνο
που με πάει μακριά

Λέω μια λέξη
χιονίσει είτε βρέξει
το μέλλον με κοιτά

Θέλω να ζήσω
μα αν δε σ' αγαπήσω
δεν ξέρω αν θα μπορώ

Θέλω να υπάρχω
φιλία μαζί σου να χω
για πολύ καιρό

Δείξε μου τον τρόπο
κι αν θέλει κι άλλο κόπο
εγώ θα προσπαθώ
Μόνο θέλω ακόμα
απ' το δικό στόμα
να ακούσω σ' αγαπώ
http://www.youtube.com/watch?v=Vm80Hkaa1x0

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου